راهنمای سایز انگشتر

جدول سایز انگشتر

تعیین اندازه سایز انگشتر

راهنما تعیین سایز انگشتر ، جدول سایز انگشتر

چند نکته مهم در سایزبندی انگشتر ، چطور سایز انگشتر را اندازه بگیریم

  • شاید برایتان عجیب باشد طول انگشتان در طول روز متفاوت است. در ساعات ابتدایی روز و صبح ها که هوا و بدنتان کمی سرد است انگشتر کمی کوچکتر هستند. بنابراین، توصیه می شود؛ اندازه گیری را در زمان بعد از ظهر انجام دهید.برای اطمینان و دقت بیشتر، چندبار اقدام به اندازه گیری کنید.
  • نکته قابل توجه این است که در کشور ما از استاندارد سایز بندی کشور آمریکا استفاده میشود. و جدول زیر نیز دارای این استاندارد است.
  • سایز انگشت های مشابه هر دست معمولا با هم متفاوتند. و انگشتان دستی که بیشتر از آن استفاده می کنید سایز بزرگتری دارند. به همین دلیل حتما باید سایز انگشتی که قصد خرید انگشتر برای آن را دارید به دست آورید.
  • در بعضی افراد بند انگشت آن ها از قسمتی که انگشتر قرار میگیرد.خیلی بزرگتر است. در این حالت، باید هر دو قسمت را اندازه بگیرید. سپس برای تعیین سایز باید از دو عدد به دست آمده میانگین گرفت.
  • در هر یک از روش ها، اگر سایز انگشت های شما بین دو سایز استاندارد بود، بهتر است سایز بزرگتر را انتخاب کنید.

قیمت انگشتر نقره ، خرید انگشتر نقره ، انگشتر نقره زنانه ، قیمت انگشتر نقره مردانه ، عکس انگشتر نقره ، انگشتر نقره شیک

برای تعیین سایز انگشتر مورد نظر می توانید از دو روش که در این بخش توضیح داده می شود استفاده کنید.

1- استفاده از سایز دور انگشت :

شما می توانید با اندازه گیری سایز دور انگشت مورد نظر خود با استفاده از سانتی متر و یا یک نوار کاغذی یا پارچه ای و مطابقت آن با جدول زیر سایز انگشتر خود را بدست آورید

برای گرفتن اندازه دور انگشت خود می توانید از سانتی متر و یا یک نوار کاغذی و یا پارچه ای استفاده کنید. بعد از اندازه گیری اندازه دور انگشت با استفاده از جدول زیر سایز انگشتر مورد نظر را مشخص کنید.

2- استفاده از قطر انگشتر

شما می توانید با استفاده از سانتی متر قطر یکی از انگشتر های خود را که از قبل دارید را ندازه گیری کنید و با استفاده از جدول زیر اندازه انگشتر را مشخص کنید.