قوانین و مقررات و حریم کاربران

کاربران گرامی از اینکه فروشگاه هومهر را برای خرید انتخاب نموده اید از شما سپاسگزاریم. لطفا برای بهره مندی از خدمات هومهر به بهترین شکل ، فوانین و شرایط هومهر را مطالعه فرمائید.

قوانین و مقررات عمومی

رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده رویه و اصول هومهر می‌باشد.

هومهر مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید اقدام نموده  و در صورت لزوم فروش خود را متوقف کند.

  • همچنین کلیه سفارش‌‏های ثبت شده قبل از توقف سفارش‌‏گیری، پردازش و ارسال خواهد شد.حق قطع فروش تمامی محصولات یا قسمتی از آنها به هر دلیلی مانند به پایان رسیدن موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای هومهر مجاز می‌باشد.

ثبت سفارش

کابران گرامی تنها در صورتی قادر به ثبت سفارش میباشند ، که ابتدا در قسمت ورود/ثبت نام ، اقدام به ورود به محیط کاربری خود کرده باشند.

  • لازم به ذکر است که در ابتدا باید اقدام به ثبت نام کرده باشند.
  • ثبت نام در سایت هومهر به ساده ترین شکل و به صورت ارسال رمز ، به صورت پیامک انجام می شود و دیگر نگران فراموشی رمز عبور خود نباشید.
  • ورود اطلاعاتی مانند آدرس و شهر و استان و کد پستی و شماره موبایل گیرنده ، در هنگام ثبت سفارش انجام خواهد شد.

تمامی اطلاعات وارد شده توسط کاربران در هنگام ثبت نام نزد هومهر محفوظ می‌ماند. در همین راستا از خریداران خود تقاضا داریم به منظور جلوگیری از بروز هرگونه مشکل و ضرر و زیان برای کاربر در هنگام ثبت نام و ثبت سفارش ، اطلاعات خود را با دقت و به درستی وارد نمایید.

دریافت سفارشات:
کلیه کالاهای سفارش داده شده از سوی کاربران قبل از ارسال توسط تیم هومهر کنترل گردیده و پس از اطمینان کامل از صحت کالا نسبت به ارسال آن اقدام می‌گردد.

روش های ارسال

ارسال محصولات در فروشگاه هومهر توسط پست پیشتاز انجام می‌گردد.
در صورت ارسال با پست پیشتاز، مشتریان عزیز برای پیگیری مرسوله خود می‌توانند به قسمت پیگیری سفارشات پستی مراجعه نمایند. تمامی مسئولیت تحویل کالا به عهده اداره پست جمهوری اسلامی ایران می‌باشد.

مدت زمان تحویل

کلیه سفارش ها با توجه به مدت زمان تحویل و آماده سازی محصولات که در قسمت اطالاعات محصول وجود دارد، در زمان یاد شده ، تحویل پست گردیده و کد رهگیری مرسوله ، بعد از دریافت پیامک با عنوان ، تکمیل سفارش ، در قسمت سفارش محیط کاربری ، قابل مشاهده خواهد بود.

ضمانت و شرایط تعویض و استرداد کالا:

  • کلیه محصولات هومهر به صورت سفارشی و از جنس فلز با ارزش نقره تولید می شوند.
  • امکان انصراف از خرید تنها 12 ساعت پس از ثبت سفارش امکان پذیر میباشد .
  • امکان استرداد و تعویض کالا فقط 48 ساعت پس از تحویل کالا توسط مامور پست به مشتری و تنها در صورت عدم تطبیق کالای دریافتی با کالای سفارشی توسط مشتری امکان پذیر است.
  • در صورتی که کارشناسان هومهر ، استرداد و تعویض کالا را تایید نمودند ، نحوه استرداد و تعویض با مشتری هماهنگ خواهد شد.

دقت در ثبت آدرس :

کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی‌ست درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابراین درج نام و نام‌خانوادگی، آدرس، کدپستی، شماره تماس‌های همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، هومهر جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می‌تواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.

  • (مهم ) با توجه به ثبت سیستمی سفارش، امکان تغییر آدرس و مشخصات دریافت کننده به هیچ عنوان وجود ندارد ، پس لطفا در هنگام ورود آدرس و مشخصات گیرنده ، دقت لازم را مبذول فرمایید.

هومهر متعهد است ، پس از ارسال سفارش مشتری توسط اداره پست ، کد رهگیری مرسوله پستی را به صورت جایگذاری در قسمت سفارش در محیط کاربری ، تحویل مشتری  دهد.

تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه حوادث غيرمترقبه، اتفاقات غيرقابل پيش بيني و خارج از اراده، هومهر هیچ گونه مسئولیتی ندارد.

لازم به ذکر است که کاربر با خرید از وب سایت هومهر می‌پذیرد که از تمامی این قوانین مطلع بوده و خارج از موارد ذکر شده حق هیچگونه ادعایی نخواهد داشت.